onsdag 14 februari 2018

Kjell- Åkes syster menar också att G W har fel...

I dagens nätupplaga av Expressen sågar Kjell-Åkes syster G W:s teori om vad som hände de tre killarna den 29:e juli 1965.

Jag hade förmånen att intervjua Anne-Christine för min bok. Hon saknar fortfarande sin bror, de stod varandra väldigt nära. Jag hoppas att hon en dag får veta vad som hände.

Citat från artikeln: 
Författaren Eva Kullenberg som skrivit boken "29:e juli 1965 och andra olösta försvinnanden" har tidigare sagt att hon inte tror att "Hybbe" har något att göra med de andra.

Som jag skrev i det tidigare inlägget; jag är helt övertygad om att Dahlsjö-fallet och Hymmes försvinnande inte hänger ihop. Dessutom finns det inga bevis för att Hymme faktiskt försvann den 29:e juli - det är bra att läsa polisutredningar - kan vara ett tips...

/eva k.

https://www.expressen.se/gt/forsvunne-kjell-akes-syster-sagar-gws-teori/

1 kommentar: